Återbesök

Jag vet, det var hundra år sedan jag var inne och skrev nu, men det känns inte så aktuellt längre!
Livet rullar på och allt känns som vanligt. Inget speciellt att vara opererad. Jag lever som vem som helst...
Ingen skillnad....
Imorrn ska jag på första återbesöket sedan plastikoperationen. Det har också rullat på som det ska. Är iofs fortfarande lite svullen, trots att det var snart fem månader sedan jag tog bort "maghänget", men satan va skönt det är att inte ha det äckliga hänget över byxlininningen.
Skulle så gärna vilja lägga upp bilder, men som ni vet vill jag vara anonym här, då jag inte berättat för någon om min gbp-operation!!
Sitter här med tända ljus och kollar på Project Runway, ska snart lägga mig, vi hörs, kram!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0