Plastik

Ringde till sjukhuset i morse för att höra om det fanns ett planerat datum för min plastikoperation.
Och det fanns det, du ska opas den 19:e september sa hon. Jag vart helt chockad och sa att oj, det är ju om drygt en vecka, jag har inte ens fått en kallelse ju!?

Den är på väg sa hon, och dom hade haft problem med sitt schema mm och därför skulle det bli så tätt inpå, tydligen.

Nu känner jag mig helt oförberedd och jättenervös, för jag vet typ ingenting om det här......

Undrar om jag ska skjuta på det, eller inte.

Har inte ens pratat med min arbetsgivare om det!!

Jag har en kompis som gått ner kraftigt i vikt, som ska operera bort hänget på magen och brösten samtidigt. Hon gör det privat, men då skär dom runt ända till ryggen. På mig skär man typ från ena sidan till den andra bara...
Hoppas det blir bra???

Kommentarer
Postat av: Monica

annars kan jag ta tiden om du vill ;) lycka till nu , har du nån bild här eller på VD så man kan se hur magen är nu? jag har också häng men mest fett på magen

2011-09-12 @ 17:29:30
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: Lotusblomman

Jag har bestämt mig för att ta den här tiden, så det är inte långt kvar nu.



Jag är ju "anonym" när det gäller min op. så därför har jag inte lagt ut några bilder alls på mig i bloggen. Jag ska iofs ta före & efterbilder nu, så jag får se om jag ska lägga ut dom eller inte.

2011-09-12 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0