Om en vecka....

...vid den här tiden kommer jag vara nyopererad. Jag har bestämt mig för att ta operationstiden på måndag. Jag har fjärilar i magen, och är väldigt nervös, men det ska förhoppningsvis gå bra alltihop.

Jag pratade med en jättegullig sköterska idag, som svarade på de flesta av mina frågor. På torsdag ska jag lämna lite blodprover och då sa hon att jag kunde komma och prata mer med dom, om det var något som var oklart.

Hoppas det inte blir några komplikationer!!

Nu ska jag röja av efter middagen och sen ska jag hämta dottern från fotbollen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till med op. och hoppas du blir nöjd, kram J

2011-09-14 @ 08:11:02
Postat av: Lotusblomman

Tack! Hur går det för dig, är allt bra?



Kram, Lotusblomman

2011-09-22 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0