Nu är den gjord!

Gjorde min bukplastik på S:t Göran i måndags, och kom hem på tisdagen. Allt har gått bra hittills. Idag var jag på återbesök och dom tog bort dränagen. Barnen tyckte nog att det var lite läskigt med slangar och påsar fulla med blod, så dom sken upp och blev glada idag när jag visade att dom var borta.

Det enda som varit jobbigt är att jag mått illa mycket, men nu har jag slutat ta tabletterna så då blir det säkert bättre.

Trots att jag är svullen på magen, så ser man redan att det kommer bli ett riktigt bra resultat. Dom tog bort c:a 1,7 kg!! Nu är jag bara lite ivrig på att ärren ska läka och bli snygga, men jag vet ju att det tar ett tag.

Gördeln man har från sjukhuset är inte särskilt bekväm, så jag ska köpa en byxgördel på Lindex som sägs vara skönare. Den ska trots allt sitta på dygnet runt en lång tid framöver.

Nu till sängs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0