Gördlar

Idag har jag inhandlat byxgördlar på Lindex. En svart och en beige. Den beige går ganska högt upp och den svarta lite lägre. Stlk small 36-38 blev det, helt sjukt egentligen, att jag kan ha storlek small. Det kunde man inte tro för ett par år sedan...

Fick ett mess av min väninna idag där hon skrev att "Jag var hennes snyggaste kompis & att hon tjingade för att inte ligga brevid mig i sommar ;-) Hon såg mig igår & tyckte att jag genomgått en ny stor förvandling & att jag var fin. Det är ju jag "som kommer tillbaks" . Hennes ord.

Tycker själv inte att det verkar va så stor skillnad än, för jag är så hård & svullen, men enl.min kompis och min man så är det stor skillnad. Men iofs har jag ju en gördel som drar ihop allt också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0