2-årskontroll

Jag kom precis hem. Har varit på Ersta på 2-årskontroll. Proverna jag tog för några veckor sedan såg bra ut. På deras våg vägde jag 74 kg :-( men då hade jag kläder på mig, var kissnödig & hade precis ätit ;-) Det är lite mer än för ett tag sen, men ingen katastrof ännu.

Jag visade upp mitt "häng" & sköterskan fotade så att hon kunde skicka det vidare till Karolinska. Blev chockad när jag såg fotona, för jag såg typ höggravid ut!! Usch, då kan man tänka sig hur f-n man såg ut med 50 kg till på kroppen.....  Hoppas att man får någon återkoppling av KS ganska fort. Tyvärr verkade inte sköterskan tro att jag skulle bli beviljad op via landsstinget, men vi får se.

Nu ska jag baka lite, som fotbollslaget ska ha till försäljning. Sedan ska jag sätta mig i solen på altanen med ett glas rosévin. Gubben ska grilla ikväll, det blir supergott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0