Jag fick ett.....

... JA efter lite om och men!!  Var ju iväg till sjukhuset idag för att få mitt "maghäng" bedömt. Läkaren var väldigt trevlig och schysst. Först snackade vi en hel del, och han ställde mycket frågor. Fick väga mig och sedan mätte han "hänget". Han tyckte kanske att det egentligen fattades någon centimeter, men om jag kämpade på nu i sommar så skulle "det fixa sig" !! Alltså om jag går ner lite till blir ju magen lite "påsigare" och då följdaktligen "uppfyller jag  de mått som krävs" för operation!

Har ju fallit tillbaka lite i gamla vanor, tyvärr, så nu blir det skärpning. Ska ta tag i promenerandet också.... Ni får "peppa" mig.

Jag har precis kommit upp ur ett härligt bad. Jag har målat naglarna i en härlig turkos sommarfärg och nu blir det "soffläge" .

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej!

Vad är det för mått som gäller i Sthlm. Va det bara buk el va det även bröst?



//Pia

2011-07-05 @ 19:08:48
Postat av: Lotusblomman

Vi pratade inte bröst överhuvudtaget, jag tror inte att man får det beviljat alls....? Vad gäller magen blir jag osäker nu, men 4:a eller 5 cm tror jag gäller!!

2011-07-16 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0