En underbar vecka....

...trots att jag jobbat. Det hade ju varit supermysigt att vara ledig denna vecka,men vi har utnyttjat det fina vädret ändå. Vi har varit ute på sjön efter jobbet varje kväll. Tagit med oss middag och fika. Vi har ankrat upp och legat och "guppat" i kvällssolen. Badat och snackat och myst. Solen har varit stekhet trots att klockan gått mot 20-21. 23 graderi Mälaren, det är inte fy skam......Barnen njuter i fulla drag.

Igår eftermiddag var jag hos frissan också, så nu är jag fräsch i håret inför semestern.

Imorgon jobbar jag sista dagen, innan jag går på semester. Jag ser så sjukt mycket fram emot att vara ledig.
Det är riktigt välbehövligt.

Vi ska först vara ute på landet och sedan sticker vi till Spanien i två veckor!! Nice!! 

Just nu är jag ensam hemma. Mannen är nere på sjöresturangen och äter glass med småtjejerna, och den äldsta är ute med sin kompis familj på sjön. Sippar på ett glas rött, och ska nu sätta mig ute på terrassen och läsa tidningen. Man har det rätt bra ändå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0