Vad var det som hände?

Veckan bara försvann....och nu är det plötsigt lördag!!! Igen!!! Fattar ingenting?

Är nyduschad & har på mig tajta skinnbyxor, en top + snyggt silverhalsban & high heels.... Sippar på ett glas vin & ska snart sticka iväg på tjejmiddag. Troligtvis blir vi bara  kvar hemma hos henne, men det är bäst att förbereda sig ifall vi får för oss att "ta oss ut på lokal" ;-) (Lite trist att jag är "anonym" här, det vore så kul att lägga ut bilder ibland)

Känner mig riktigt snygg faktiskt, och det är bara en grej som stör mig & det är "hänget" över byxlinningen!! Vill bli av med det & det är inget jag kan fixa själv, utan det behöver opereras bort. Dock är det nog "tyvärr" för lite häng, för att få det betalt av landstinget, men jag borde nog kolla upp det iallafall.

Nu blir jag snart upphämtad så ha en bra lördagskväll allihop så hörs vi imorrn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0