Kalas idag

Vaknade ganska tidigt imorse & kunde som vanligt inte somna om. Gick upp vid 8.00 & bakade några kakor som vi ska ha på kalaset idag.

Sitter här med dagens andra Cappuchino & ska snart sticka iväg & handla lite som saknas.

Nu längtar jag verkligen till våren, är trött på kylan. Förut frös jag aldrig (fettet skyddade ;-) ) men har jag frysit konstant i flera månader....brrr !!

Vägde mig igår, 72,5 kg :-( & det känns verkligen att det är stor skillnad mot när jag vägde strax under 70.
Förut kunde man ju typ pendla ett par kilo från en dag till en annan, men nu märks det om man går upp eller ner 0,5 kg. Måste försöka ta mig i kragen & komma iväg & träna. Det är bara så svårt att få tiden att räcka till!

Kommentarer
Postat av: Vicke

Grattis till oss båda idag!!!! 2 år sen nu.... Fy faan va vi e bra! Kram VIcke

2011-02-03 @ 10:54:48
Postat av: Lotusblomman

Kram på dig med & hoppas att allt har gått bra för dig med "plastiken"!! Kram, Lotusblomman

2011-02-03 @ 15:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0