I veckorna är jag ibland...

...rätt rutten på att uppdatera! Det beror på att dagarna bara flyger iväg & att eftersom jag är "anonym" så kan jag inte skriva allt, för då skulle jag kunna bli "avslöjad". Det låter precis som om att jag har gjort något dumt, och det har jag ju inte, tvärtom så har jag gjort den här open som är det bästa som kunnnat hända.

Skulle så gärna vilja lägga ut bilder & namn på både mig & familjen, men det går ju inte...

Idag har vi haft barnkalas härhemma för lilltjejen. Imorgon blir det kalas för henne med släkt & vänner. Igår bakade jag bullar till kalaset.

Nu ska vi snart äta. Det blir en "favorit i repris" till förrätt: halstrade pilgrimsmusslor och jordärtskockspuré och till huvudrätt blir det pasta med scampi & blåmusslor.

Oj, vad det doftar gott....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0