Glömde bort att berätta...

....att jag faktiskt lyckades klicka hem "mina" skor för nån vecka sen!! Så nu står dom så fint i hallen & väntar på att bli använda ;-) Lite jobbigt att stylta runt i dom just nu bara, eftersom det är så snöigt & isigt :-(



Denna vecka har gått fort, aktiviteterna har dragit igång igen & jag har jobbat för fullt!

Alla julsaker är uppe på vinden igen & granen ute på tomten. Alla ljusstakar & stjärnor är också nertagna, så nu ibörjan känns det lite mörkt & tråkigt när man inte tänder i fönstrena och så. 

 Såå skönt att det är fredag igen, förresten!! Vi har inte så mycket planerat & det känns riktigt bra. Jag ska snart svida om till myskläder, hälla upp ett glas vin, sätta mig i soffan med tidningen & sen ska mannen få servera mig middag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0