Det var verkligen 100....

...år sedan jag var här inne!! Tiden drar iväg!! Jag jobbar för för fullt, det är verkligen mycket att göra hela tiden. Det är kul, samtidigt som jag skulle behöva relaxa lite.
Tjejerna har ju också en hel del aktiviteter....

Jag har gjort mycket kul sen sist, tjejmiddagar, weekendresor med mannen , Malmö med tjejkompis m.m.

Magen är fortfarande lite svullen, men fan va skönt att hänget är borta. Jag känner mig så fiiin!!

Ikväll har jag kokat knäck och gjort små pepparkakskulor rullade i choklad. Jag och mannen har slagit in alla julklapper, så nu är det bara att göra köttbullar, Jansson, Gubbröra och Skagenröra. Resten köper vi.

Vi firar jul härhemma ett gäng, och det gäller att fixa med bord och stolar så alla får plats. Vi blir 15 pers till jul.

På nyår är vi bjudna på fest, så det känns skönt.

Nu är det dags att krypa i säng, eftersom väckarklockan ringen 06.00 imorgon bitti :-(  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0