En härlig helg...

...har jag haft. I fredags efter jobbet åkte jag först och shoppade lite innan jag hämtade barnen. Det blev ett par Filippa K-byxor och en "Pippi Långstrump-tröja", och några nya ponchos bl.a. På kvällen grillade vi och drack gott vin. Ett par kompisar kom förbi en stund också. La os  sedan rätt tidigt och läste, skönt!

På lördagen var vi iväg och red på islandshästar. Verkligen jättekul!! (Det hade ju inte funkat med min vikt för några år sedan) Åt lunch "på stan" efteråt, och hemma la jag mig sedan i varmt, långt bad. Kräftor åt vi sedan på kvällen. I love!!

Idag åkte vi och handlade lite ridgrejer och gympakläder till tjejerna. Har även varit på fotbollsmatch och ätit middag ute på retaurang.  Sammanfattningsvis kan jag säga att helgen varit helt perfekt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0