Den här sommaren är nog.....

....en av de bästa i mitt liv!!

Jag har haft en lång, skön semester som nu börjar gå mot sitt slut.

Vi har varit på landet, där vi solade, badade & åkte båt i stort sett varje dag. Plockade blåbär och gjorde paj, åt mycket jordgubbar. Bra väder hela tiden. Efter det åkte vi till Spanien tillsammans med några andra familjer och stannade i två veckor. Sol, bad, kall öl & rosé och trevliga resturangbesök. Barnen lekte och vi vuxna njöt.

Allt känns faktiskt bättre nu, när jag väger mindre. Man kan liksom njuta på ett annat sätt. Tidigare var det inte jättekul att lägga sig på stranden i bikini som en stor val.

Shoppingen är också roligare nu när man är utomlands förstås. Även jag, kan hitta kläder som passar:-)
Och jag älskar ju mode...... och att shoppa ;-)

Jag har inga problem med att äta nånting. Tyvärr slarvar jag, och hoppar ofta över mellanmålen, så det ska jag verkligen ta tag i nu i höst.

Nu sitter jag här själv & har precis duschat och smörjt in mig. Tråkigt nog börja solbrännan redan avta något...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0