Sorry...

...nu har jag varit skitdålig på att uppdatera igen!!  Men, ni vet hur det är, det är fullt upp, det går i ett.....

Vad har jag gjort på sistone då? Jobbat såklart, varit på bröllop, ute och ätit middag, shoppat, varit i stallet, softat, "pulat hemma"......

Ikväll har vi i familjen "myst" lite. Jag gjorde Gino, som vi åt med glass, med massa tända ljus omkring oss. Jag tycker att det är mysigt att göra nåt lite extra, mitt i veckan (eller i början) för att ha det härligt tillsammans.

Förresten har jag börjat fundera på det här med att operera bort "hängmagen" ock fixa till brösten(skinnpåsarna)!! Jag tror att dom kommer göra nån sorts bedömning vid 2-års återbesöket!? Skulle vilja kolla upp det där redan nu, men vi får se.

Nu är jag trött, jag ska blåsa ut ljusen & sen gå upp till sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0