Glömde.....

Glömde bort att väga mig imorse iallafall! Ska försöka komma ihåg det imorgon bitti istället.

Har varit skittrött idag, lite låg. Jag tycker att det går åt alldeles för mycket energi till jobbet. Det finns ingen ork kvar till annat, efter att man har kommit hem. Inte kul. Har iallafall kört ett gäng tjejet till gympa & även hunnit med att handla. Jag ska sätta mig i soffan nu & bara läsa tidningen. Har svårt att göra det, alltså bara sitta och ta det lugnt. Det känns stressande. Jag har så mycket som går runt i huvet..... Usch!

Kommentarer
Postat av: Millah :)

hej!

vilken härlig blogg du har.



Har själv gjort en gastric bypass för bara en månad sedan, hoppas allt är bra! :)

2010-09-04 @ 10:08:36
URL: http://minresa.bloggo.nu
Postat av: Lotusblomman

Tack & lycka till !! Lotusblomman

2010-09-04 @ 11:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0