Brunch

Hade egentligen planer på att sticka till landet den här helgen, men vi blev hemma istället. I fredags var jag på mammografi. Det gjorde svinont när dom pressade ner brösten och fotade. Hoppas allt är bra, man får svar inom två veckor. Åkte sen och shoppade lite. Det blev ett par Replay-jeans, ett par skor, ett armband och lite ögoncreme bl.a. På fredagkvällen var vi sen bara hemma & åt middag & såg på tv. Dottern hade två kompisar här som sov över. Som vanligt (på fredagar efter god mat & vin) däckade jag tidigt på soffan.....

Gick upp i hygglig tid på lördagen & åt en riktigt helgfrukost. Eller jag åt en macka med ägg på, men de andra åt nybakat bröd, yougurt, juice & ägg. Tog sen ett långt, skönt bad & kollade i nya Damernas Värld, medans småtjejerna var på gympa. På kvällen åt vi kyckling med risotto, jättegott!

Idag har vi varit i stan och ätit brunch med ett gäng kompisar och deras familjer. Mysigt!

Nu ska jag göra spagetti & köttfärssås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0