Ny pyjamas!

Jag sitter här i soffan i min nya pyjamas. Den är rosa & randig och, observera i storlek small !! Small........
Otroligt faktiskt, men så skönt. Ofta behöver jag inte ens prova kläderna, innan jag köper dom längre. Jag håller upp dom & väljer oftast mellan small och medium. Fantastiskt!!

En brasa sprakar och vi har tänt massa ljus. Dessutom har jag hällt upp ett glas vin & dukat fram lite ost & kex.
Vi kom hem från stallet för en stund sedan och nu ska jag bara sitta här i soffan framför tv:n och mysa.
                                                                                       
                                                                                               
                                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att TVn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 12:43:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0