Nu är helgen här igen

Igår efter jobbet var jag en snabbis på IKEA & köpte lite nya kuddar till sofforna. Jag hittade jättehärliga svarta filtar på Chili också. Svarta, mjuka på ena sidan och beiga "ulliga" på andra sidan. Jag köpte två svarta kuddar & två mönstrade svarta och beiga. Så nu när jag kom hem från jobbet har jag bytt ut allt.

I morse var jag hos tandläkaren. Inga hål som tur var, men jag har varit lite slarvig på sistone, så jag behöver gå till hygienisten också.

Ikväll blir det lugnt & skönt, ska bara vara hemma, senare i helgen är det lite kalas och sånt.

Nu kom mannen hem med massa matkassar, så nu ska vi snart ta ett glas vin och laga mat.

Dom här kuddarna var det:     


                                             


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm du är en sån som jag tror jag ....känner... =))

Du har sån coooolhet så jag förlikar mig =)



Åh andra sidan så skulle jag kunna jag känna dig !!!

Hittade din blogg via "vikdropp".........

// Ina <3



2010-10-30 @ 23:57:00
Postat av: Anonym

Skööööööna kuddar jaaaa men duuuu är nog i det mesta centrum säg =)))

2010-10-30 @ 23:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0