Måndag,fredag

Det känns som om det bara är måndag & fredag hela tiden!! Dagar & veckor bara springer iväg. Idag var jag tvungen att jobba över. Min lilltjej är sjuk, så jag behöver vara hemma med henne imorgon. Min man var hemma idag. Måste dock åka in till jobbet en sväng ändå & fixa några grejer, men då får hon följa med. Hon hade bara lite feber imorse & sen har hon varit pigg, men jag vill inte lämna henne på dagis för tidigt & dessutom bör man ju vara helt feberfri en dag innan man kommer tillbaka.

Åt jättegod kokt fisk med potatis & äggsås till middag. Nyttigt & gott! Har sen bara legat i soffan & kollat på tv & myst med familjen. Nya Elle har kommit idag, så nu ska jag krypa ner i sängen & läsa den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0