Helgen var bra!

Jag har haft en bra helg, tyvärr tar den slut alldeles för fort bara. Efter att vi hade varit & handlat i lördags la jag mig i ett skönt bad. Drack sen lite vin & åt ost, innan vi lagade middag tillsammans. Till middag åt vi kycklingfilé med parmesanrisotto och stekt paprika. Låg sen & slöade i soffan innan jag somnade, förstås! 

På söndagen var vi inne i stan en sväng. Köpte en ny mysdress på NK & lite smått & gott på HM. Bjöd sen ner morfar på husmanskost. Jag rullade köttbullar på 1,5 kg köttfärs, så det finns till idag också.

Idag är det fullt hus här som vanligt, tjejerna har kompisar här. Jag tycker att det är jättebra att dom är här hemma med sina kompisar, men idag kände jag faktiskt för att bara vara familjen.... Vi har ju nästan alltid barn här, men så är det väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0