Frissan

Igår söndag, var vi hemma hela dan. Småfixade lite & på eftermiddagen hade jag lite "hemmaspa". Scrubbade, la ansiktsmask, hade fotvård & gjorde hårinpackning m.m. Badade i härligt varmt vatten, & hade tända ljus. Smörjde sen in hela kroppen & fötterna & satte på mig myskläder.

Idag har även jag varit hos frissan. Var ju iväg med tjejerna i lördags, så nu är alla klippta & fina :-) Passade på att kolla lite i affärer också. Jag köpte bruna ridbyxtights & en "kamelfärgad" blus på Zara.

Till middag åt vi Korvstroganoff. Har gjort läxor med döttrarna & sen bara kollat på tv med ett halvt öga, medans jag har haft dator i knäet & surfat. Ska snart lägga mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0