Det har inte....

...hänt mig något speciellt nu heller, jag har bara haft hysteriskt mycket (som vanligt) och har varken hunnit blogga själv eller läst andras bloggar.

Just nu sitter jag här med en kopp Cappuchino & bara njuter!! Det gör jag bara därför att det är fredag, jag är ledig & jag ska gå på Hem & Villamässan med en kompis. Att bara kunna sitta så här själv, i lugn & ro är så skönt,
och det händer i princip aldrig nu när jag jobbar så mycket.

Barnen fick äta frukost hemma i lugn & ro och sen körde jag dem till dagis och skola.
Tidigare i veckan var jag med var och en och hälsade på i deras klasser.
Det är kul att se hur dom har det, och att deras lärare och klasskompisar vet vem man är och så.

Nu ska jag gå och sminka mig lite & sen ska vi åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0