Tacos & fredagsmys

Halloj igen, long time no seen!! Ähh, jag har inte varit inne på länge, ni vet hur det kan va!!  Ikväll är mannen ute på herrmiddag & jag & tjejerna har ätit tacos. Den minsta har redan däckat på soffan... Sitter med ett glas vin & ska snart gå upp & tvätta av mig sminket & sätta på mig myskläder. Har tänt massor av ljus.

Vad har hänt sen sist?? Jo, vardagen har rullat på, jobb, gympor & ridning. Förresten, hela familjen har ju varit i Spanien på semester också. Superskönt, framförallt våra långa luncher med vin & tapas. I love that life!!

En del shopping har det blivit också. Idag har jag dessutom hämtat ut ett stort paket från HM också.

Näe, nu blir fredagsmyyyyssss, om det så är det sista jag gör, nu blir det fredagsmys......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0