Kallt...

Brrr, satan va kallt det är! Tycker iofs om att det är snö och vinter, men det får gärna vara ett par grader kallt, inte -15C!!! I helgen var vi ute hela familjen och åkte pulka & snowracer, så kul. För 2 år sen var det en dröm för mig, att kunna själv kunna åka pulka med barnen. Nu kan jag det & det är fantastiskt kul!!

Sen sist har jag varit ute på middag med kompisar, adventsfikat, jobbat, varit på Stockholm Horse Show i Globen m.m.  Ikväll har jag varit med dottern i stallet som vanligt. Satte på mig överdragsbyxor & dunjacka så jag frös inte så mycket, faktiskt.

Nu i december kommer alla avslutningar och uppvisningar med barnen.... Det blir fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0