Tisdag

Brukade ju alltid väga mig på tisdagar förut, men nu är det ett tag sen! Känns inte som om att jag tappat något, så det spelar inte så stor roll.

Har jobbat som vanligt idag & var sen i skolan på utvecklingssamtal. Allt går bra & det känns skönt. Skulle vara jobbigt om det inte funkade.

Efter middagen som bestod av en jättegod pastagratäng som min man gjorde igår, åkte vi till stallet.

Har även tvättat & plockat som vanligt.

Imorgon är det halvdag & på fredag är jag ledig. Har nästan lite dåligt samvete över det, eftersom jag var ledig i fredags också, men vi drog lott & jag vann. Jag VILL verkligen vara ledig, för jag har massor att göra + att vi eventuellt åker ut till landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0