Packat!!

Veckorna flyger iväg som vanligt! Nu har jag i stort sett packat klart, det sista tar jag imorgon. Av nån anledning så hatar jag verkligen att packa..?? Jag tycker att det är hemskt jobbigt att välja ut vad jag ska ha med mig, så är det alltid. Så jag blir på dåligt humör & väntar in i det sista att packa, gör alltid massa annat istället!! Knäppt va?

Jag är skittrött efter ett par dagars jobb. Chefen & jag "klickar" inte riktigt & det känns verkligen skitjobbigt!! Min äldsta tjej tycker att jag ska bli lärare istället, eftersom hon inte tycker att dom är snälla med mig på jobbet, gulligt!! Men så enkelt är det ju inte......
Ska bli förbannat skönt med en veckas semester iallfall. Kommer längta extremt mycket efter familjen förstås, men det är också nyttigt att vara ifrån varann & så himla skönt när vi ses igen!!

Tråkigt nog ska jag jobba imorrn, men sen åker vi på kvällen!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0