"Hängröv & långa bröst"

Var ute & jagade ny bikini häromdan. Upptäckte då min skrynkliga "hängröv"..... Inte så kul! Har faktsikt inte reflekterat så mycket över att huden blivit slapp och sådär. Men nu när man står helt utlämnad i ett provrum för att prova bikini så blev det ganska tydligt. Jag tror iofs att jag "klarat mig" ganska så bra ändå, jämfört med många andra men det ser ju inte helt kul ut. Barnen säger också ofta att: Gud mamma, vad du har fått långa bröst!! Kolla, dom bara hänger!!  Och det håller jag verkligen med dom om. Det är mer skinnpåsar över mina bröst nu än vad jag nånsin har haft. Jag har gått från "bystdrottning" till "långbröstprinsessa"...... 

Ja, det finns fördelar & nackdelar med allt, men om jag får välja blir det ändå, smalare med skrynkligt skinn än tjock med slätt skinn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0