Göteborg

Nu är vi tillbaka hemma igen! Åkte till nämligen till Göteborg i fredags & stannade över helgen. Vi var ett gäng kompisar som åkte tillsammans för att bara ha det bra ihop en helg. Vi åt på schyssta resturanger, shoppade lite & satt & pratade öven en drink. Vi åkte X2000 både dit & hem, & det går verkligen jättesmidigt.

Har hunnit packa upp, tvättat & tagit ett skönt bad.

Tyvärr är en av tjejerna lite krasslig, så vi får se  hur det blir med vabbandet i veckan.

Har tänkt att lära mig hur det funkar att blogga ifrån mobilen också, men har inte haft riktigt med tid.

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig!



det verkar som om du har haft en bra helg i Göteborg...skönt!



det var ett tag sen jag skrev något i din blogg..men jag läser den ofta.



jag har nu ca 7 kg kvar till min "målvikt" jag hamnar då rätt i Bmi skalan..och allt under målvikten blir ju bonus :) eftersom jag har en ganska tunn benstomme så får jag inte enligt mig gå ner för mkt...vill ju inte se ut som en benget :)



jag har oxå börjat träna litegranna men min tid räcker liksom inte till..det är fullt upp med jobb, kalas, barn och renoveringar mm



jag slarvar en hel del med mina vitaminer och håret ser ut som en katastrof ;( men bättring ska det bli..



ha det gott!



vi hörs



kramkram J

2010-05-10 @ 10:22:26
Postat av: Lotusblomman

Va roligt att höra ifrån dig,jag har tänkt på dig!

Skönt att allt går bra & att du bara har ynka 7 kg kvar att gå ner!Du har varit jätteduktig ju! Vet precis hur det är med arr försöka hinna med allt man vill,dygnet borde ha fler timmar.....



Jag har ju också lite strul med hår & naglar igen, men nu är jag duktig med pillrena igen så jag hoppas att det löser sig!



Kämpa på & hör av dig!



Kram,L

2010-05-10 @ 21:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0