Börjar få panik nu!!

Jag har röjt lite i garderoben igen & provat massa sommarkläder. Jag kan i princip inte ha någonting längre. Allt har blivit för stort..... Skitbra iofs, men jag åker ju till Turkiet nästa vecka & tills dess måste jag köpa en helt ny sommargarderob. Jag har liksom inte tid med det & det gör mig supersressad. Hade en utbildning inne i stan idag & passade på att kolla en jättesnabbis i lite affärere efter det, men hittade absolut ingenting. Det jag verkligen måste ha är framförallt en bikini eller två, shorts, trekvartsbrallor & lite toppar. Har någon tips om fina bikinis, så hojta till.



Kommentarer
Postat av: Tintin

Hej

Jag undrar om du nu har berättat om din op. Hittade din blogg i går och har en massa funderingar. Jag ska göra samma ingrepp i morgon. Och det är bara min familj som vet om det. Har försökt komma på något bra att säga, men jag vet inte...Just nu känns det inte som jag vill tala om, det är lite skämmigt tycker jag..Vad har du gjort, har du några klocka råd?? /Tintin

2010-05-11 @ 20:26:14
URL: http://lotusblommansvikt.blogg.se/
Postat av: Pia

Låter som ett härligt problem i mina öron men kan tänka mig att det är jobbigt och stressig!



Hoppas ni får en skön semester!! Åker du med familjen el är det tjejresan??



Nu är det 2 veckor kvar till min operation och har varit på Ersta både igår och idag då jag är med i en studie det känns jättebra, personalen är jättemysig och jag har fått träffat både Mats och Anders som ska operar mig!



Ha nu en super skön resa!!



kram Pia

2010-05-11 @ 20:34:46
Postat av: Lotusblomman

Hej,va kul att du kollar in min blogg!Jag har ju valt att inte berätta för någon utom min man & en kompis.Jag har ingen lust att alla ska fråga massor & kolla vad jag äter & inte äter,fråga hur mycket jag har gått ner osv osv. Det är lätt att man blir "hon som har opererat sig",som alla ska "hålla koll på" & titta på uppifrån & ner..... När folk frågar hur jag har lyckats gå ner så mycket i vikt,har jag svarat precis så som det är.Dvs att jag äter oftare,bättre råvaror & mindre portioner.Alltså ljuger jag inte!

Det här har passat mig, medans andra som gjort open tycker om att berätta & svara på frågor,så det är väl så att man får fundera på vad som passar en bäst själv! Lycka till med din op!! Hälsningar,Lotusblomman

2010-05-11 @ 20:43:00
Postat av: Lotusblomman

Det är tjejresan ;-) & visst är det ett angenämt problem som jag ska försöka lösa nu i dagarna! Två veckor går ju blixtsnabbt,sen är det din tur. Vad är det för studie du är med i? Är det den när man slipper flyta bl.a? Ersta är verkligen jättebra,jag är supernöjd med att ha opats där!



Ha det så så länge!



Kram,L

2010-05-11 @ 20:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0