Torsdag 100325

Lön idag, igen!! Redan!! Fantastiskt!! Har jobbat sent ikväll. Slängt i mig lite Thai-mat & ska nu plocka undan lite & stryka. Är ganska trött, för jag låg vaken från 4 i morse tills jag gick upp vid 06.00..... Jag är stressad & ligger & tänker mycket på jobbet. Vet inte om det känns riktigt rätt för mig, faktiskt. Jag trivs nog inte riktigt så bra, som jag skulle vilja. Ska ge det en chans förstås, men annars får jag nog göra nåt åt saken. Ångrar lite att jag hoppade av Lärarutbildningen nu....

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej!

Har en fråga till dig som gjort operationen. Hur hinner du med alla mål underdagen? Va och träffade dietisten igår och det känns som att äta och dricka är det ända man kommer att göra! Är det så eller är det lätt att få in all mat i vardagen?



Hoppas du snart trivs på jobbet eller hittar något annat jobb.



kram Pia

2010-03-26 @ 10:08:39
URL: http://guldhjelm.blogg.se/
Postat av: Lotusblomman

Ska jag vara riktigt ärlig så ÄR det svårt att få in alla mellanmål under dagen! På jobbet äter jag ofta knäckebröd med pålägg till mellis & det är iofs helt okej.Man ska försöka få i sig så mycket proteiner som möjligt.Man kan också äta yougurt,kezo,pannbiff,fruktjuicer & annat.Det gäller bara att planera & "ta sig tid", men som sagt, jag har svårt att få in det när jag jobbar....

Lycka till! Lotusblomman

2010-03-26 @ 16:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0