Nyfärgad...

Har varit hos frissan igen. Färgade & klippte topparna, jag håller ju på och spar ut håret lite. Har haft kort hår i massa år nu, men ska faktsikt ha en aning längre nu, har jag bestämt. Gick sen ut på stan & shoppade lite, både till mig & barnen. Det blev en blus & tights till mig & massa topar, tunikor & tights till barnen från Zara. Zara är så bra för det är bra priser & fina kläder. På HM köpte jag också lite grejer, HM som ligger på Drottninggatan har så mycket fina kläder.

Nu på kvällen har vi varit i stallet. Hästen min dotter red på snubblade & gjorde nästan en kullerbytta, så hon åkte av rejält. Det såg riktigt läskigt ut, men hon klarade sig undan med en svullen blå/röd arm....

Ska nu slänga mig i soffan med en smoothie & kolla på TV.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej, verkligen kul att läsa din blogg. Jag känner igen mig i så mycket.Det verkar var full pinne i ditt liv, liksom mitt, det är mycket som ska hinnas med, barnen, deras aktiviteter, arbete,hunden,maken också såklart. Jag själv gjorde en gastric bypass operation 090223, vägde då 118 kg, väger nu 72,4 kg.Målet nådde jag i oktober, då vägde jag 75 kg, sedan har det fortsatt sakta men säkert neråt, jag försöker nu att hålla vikten men det är inte det lättaste.Det är det bästa jag har gjort i mitt liv för mig själv alltså,jag har fått ett nytt liv och trivs med det.Det känns fantastiskt att leva.Lycka till i fortsättningen och fortsätt att skriva på din trevliga sida.M v h Åsa

2010-03-23 @ 22:29:13
Postat av: Lotusblomman

Tack,va kul att du "tittar in"!!Då opades vi ju nästan samtidigt.Jag är ju ganska "slarvig" med maten ibland, eller mest med att jag äter för lite mellanmål och så,så de sista kilona ner till 70 tror jag att jag får kämpa mer med.Jag tycker som du,att jag har fått ett nytt liv,känner mer igen mig själv nu i min "nya" kropp.Har ju tidigare (fast nu var det ju ett tag sen förstås)varit väldigt smal.Pendlade mellan 50-55kg när jag träffade min man.... Kul att du lyckats så bra & lycka till i fortsättningen!! Vi hörs! Lotusblomman

2010-03-24 @ 16:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0