Måndag 29/3 10:20

Har precis ätit frukost. Vi har haft en förjävlig natt. Min äldsta dotter började kräkas vid 22:30 & sen fortsatte det hela natten. Stackaren, hon kräktes en gång i timmen fram till typ 05:00. Nu mår hon bättre, så jag hoppas att det inte blir nåt mer. Småtjejerna är också hemma ifall att dom också har blivit smittade. Ingen av dom verkar sjuk på något sätt, men jag tycker det är schysstast mot andra att göra så, så slipper dom i sin tur smitta nån på dagis om det skulle vara så. Önskar att fler föräldrar skulle göra så, så skulle det inte bli lika mycket "sjuka" bland barnen....

Helgen har varit både bra & dålig i övrigt. I fredags när jag var borta på middag fick jag jätteont i magen. Fick ligga dubbelvikt i soffan & bara ta det lugnt, inte kul! Undra vad det var för något?? Hade likadant i tisdags, jätteont ont i magen!!! Blir lite orolig, kanske är det pga av den stress jag känner för tillfället, eller så kanske det har nåt med open att göra??

På lördagen var vi på kalas & sen åt vi ute på resturang igen, på hemvägen. Slocknade sen tidigt på soffan, som vanligt.

Igår  var vi stan hela familjen. Köpte gympaskor till älsdta dotten, nya galonkläder & lite annat smått & gott. Åt lunch  barnen fick äta en varsin kula glass.

På kvällen blev det ett skönt bad med peeling & inpackningar & ansiktsmask. Så skönt!

Håll tummarna nu för att ingen mer blir kräksjuk!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hoppas du mår bättre i magen och att ni slapp magsjukan!



kram Pia

2010-03-30 @ 20:36:09
URL: http://guldhjelm.blogg.se/
Postat av: Lotusblomman

Hittills har inga fler insjuknat,så jag håller tummarna för att vi andra slipper...... Kram,Lotusblomman

2010-03-31 @ 17:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0