En vecka sen sist!!

Det har varit fullt upp med jobb & barnens aktiviteter som vanligt!!
Ikväll har jag "spa-at" lite härhemma. Peelade ansiktet, färgade brynen, badade, gjorde hårinpackning & la en ansiktsmask. Satte mig sen i soffan i myskläder & tittade på TV.

Jag har inte vägt mig på länge heller, men det känns inte så viktigt just nu. En kompis jag träffade igår, påpekade dock att jag hade fått jättesmalt ansikte. Däremot har jag säkerligen inte gått ner nåt i övrigt, för jag är inne i en riktigt dålig period när det gäller godis & sånt. Äter lite godis i princip varje dag & känner att jag måste sluta med det, innan det går överstyr.... Skäms över att ens skriva om det här......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0