En ny vecka i rullning..

Har sovit så oroligt på sistone! Vaknar ofta flera gånger per natt & sen svårt att somna om. Det är också vanligt att jag vaknar vid c:a 04.30 & somnar sen in igen runt 05.45 & sen ringer klockan 06.00 !! Jobbigt!!

Idag jobbade jag ända fram till 17.30. Hade kunder som bara fortsatte att babbla på..... Hämtade ut den sista leveransen från HM. Beställde ju bl.a lite Sonyia Rykel-kläder till barnen + den randiga halsduken till mig. Jättefina grejer. Har tvättat, hjälpt till med läxor & kollat på TV. Nu ska jag sätta mig med lite nötter i soffan & zappa lite innan det är dags att sova.


Den här fina dockan med Soniya Rykel-klänning fick "lilltjejen"!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0