1-årskontroll idag!

Idag var jag uppe på Ersta för min 1-årskontroll! Jag träffade dietisten & hon tyckte att jag såg "helt fantastisk" ut!! På deras våg vägde jag 76,8 kg, & det var med alla kläder på. När jag träffade henne innan open, vägde jag 116 kg. En skillnad på 40 kg. Hon sa att det kändes som att det var precis nyligen vi träffadEs sist, att tiden gått så fort, och att det var helt otroligt vilken skillnad det var på mig!!  Jag skulle ju få svar på dom prov jag tog för ett par veckor sedan också, men dom hade inte fått provsvaren, av nån anledning, så hon skulle eftersöka dom & återkomma om nåt såg konstigt ut. Att jag äter för lite mellanmål visste jag ju redan, men det snackade vi lite om också, förtsås.

Gick sen en snabbis på stan & kollade efter lite nya kläder, men hittade absolut ingenting roligt. Skittråkigt!

Ska röja undan lite nu & sen bänka mig i Tv-soffan. Ikväll startar ju både det där programmet om pensionat i Italien & "Fuskbyggarna".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0