Urinvägsinfektion!

Min mellantjej har klagat på magont hela helgen & inte varit sig lik alls. Hon har varit ledsen & somnat på eftermiddagarna osv. Igårkväll ringde jag sjukvårdsupplysningen som rådde mig till att åka in till akuten. Tjejerna skulle dessutom resa utomlands med pappa, nu på morgonen, så det var bäst att vi kollade upp vad som var fel. Det visade sig att hon hade urinvägsinfektion, så nu har hon iallafall fått antibiotika.

Jag har jobbat hela dagen & är ju nu gräsänkling, så jag ska nu lägga mig i ett skönt bad, scrubba mig lite & lägga ansiktsmask m.m. Efter det blir det soffan & kolla lite fotboll. Har köpt på mig lite härliga tidningar också som jag ska "gotta" mig i. Mysigt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0