Tisdag 15/6

Har jobbat hela dan idag också. Nu när jag inte hämtar barnen efteråt, har jag jobbat lite längre än jag brukar. Sov gott inatt fastän jag var själv hemma. Ikväll blev det sill, ägg & stekt potatis till middag, jag blev så sugen på det när jag var i affären. Jag har röjt lite här hemma som vanligt, tvättat, pantat flaskor, slängt papper i pappersinsamlingen & målat naglarna både på händerna & fötterna. Trots det är klockan bara drygt 19.30 så resten av kvällen kan jag slöa i soffan framför fotbollen, med gott samvete! 


Igår köpte jag två nya trekvartsbyxor. Jättecoola, men man ser inte så bra på bilderna kanske?
Just det, jag köpte stlk 38 i båda byxorna för övrigt..... Helt sjukt!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa Carlsson

Hej grattis till din fantastiska viktnedgång.Jag måste bara fråga dig, var köpte du dom svarta byxorna, de var väldigt snygga, jag har letat och letat men inte hittat. Måste kännas fantastiskt och lite overkligt att kunna köpa 38. Ett stort grattis än en gång. Åsa

2010-06-16 @ 20:33:14
Postat av: Lotusblomman

Tack!Hur går det för dig då? Håller du vikten? Byxorna köpte jag faktiskt på Kapp Ahl.Jag har typ likadana fast långa sen tidigare & dom är verkligen snygga.

Lotusblomman

2010-06-16 @ 21:42:54
Postat av: Åsa Carlsson

Jo tack det går bara bra, jag väger ca 70,5 kg nu, det har stabiliserat sig men går fortfarande neråt emellanåt, ½ kg då och då, jag tycker att det kan stanna upp nu,jag var egentligen nöjd för 3-4 kg sen.Jag var och provade en jättefin klänning på Esprit idag och tog med mig en strl 40 in i provrummet, men den var alldeles för stor i baken så dottern min fick hämta en 38 istället och den satt som en smäck så jag köpte faktisk den,det var en fantastisk känsla som infann sig, jag var väldigt nöjd och samtidigt lite förvånad/förundrad, från 48-50 till 38-40 sedan feb -09.

Ha det så bra, jag tittar in på din sida med jämna mellanrum, den är jättetrevlig.Åsa

2010-06-17 @ 16:27:04
Postat av: Lotusblomman

Va skönt att allt går bra! Och visst är det fantastiskt att vi också kan ha 38:a nu!!

Vi hörs! Lotusblomman

2010-06-20 @ 16:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0