Söndag fm

När vi vaknade ifredags morse stod regnet som spön i backen, så vi fick fira skolavslutning inne i en lövad gympasal. Det hade ju varit mysigt att vara ute, men det var verkligen en jättefin avslutning, med mycket fin sång & dans. Jag som är så lättrörd släppte både en & två tårar, både pga av min egen tjej, men också för att andra barn var så fina och duktiga. Efteråt åkte vi några stycken & åt lunch & fikade för att fira in sommarlovet.

På kvällen åt vi skaldjur & drack lite champagne vilket resulterade i att jag somnade tidigt på soffan, förstås.
VM är ju i full gång & jag tittar så mycket jag kan, älskar ju fotboll & i synnerhet VM.

Igår, lördag åkte hela familjen in till stan en sväng. Köpte lite flip-flops till barnen & käkade glass bl.a.
På kvällen grillade vi scampispett, gott!

Idag ska vi på utflykt med gympagruppen på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0