Söndag 6/6

Idag är det Sveriges Nationaldag, men det har jag faktiskt knappt märkt av. Helgen har varit väldigt bra. I fredags grillade vi fiskspett som var jättegoda, "slocknade" sedan tidigt i soffan. På lördagen köpte jag hem massa uteblommorna & sen var vi ute och fixade i trädgården tillsammans hela dagen. Min man klippte gräset, spolade av altanen, klippte häck & trimmade. Jag planterade blommor & "piffade". I år har jag i stort sett bara röda & vita blommor. Skitsnyggt!!

På kvällen hade vi gäster. Solen gassade & vi satt ute & började med Rosévin & lite småplock. Lite senare grillade vi. Supergott & trevligt.

Idag har jag varit & ridit med dottern, köpt mer blommor & sedan kört till gympan. Har suttit ute lite också. Va glad man blir när det är så fint väder. Tyvärr är jag ändå lite tjurig pga att jag ska jobba imorrn. HAR INGEN LUST ALLS ATT JOBBA..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0