Snart midsommar!

Halva veckan har gått. I måndags var jag tvungen att "vabba" för att småtjejerna var lite småkrassliga. På kvällen var jag i stan & åt middag med två kompisar. Det blev även lite rosé 6 rödvin förstås. Kom hem vid 00.30 & det räckte för att jag skulle vara helt slut på tisdagen.

Jobbade som vanligt på tisdagen & hade sen kalas i stallet för äldsta tjejen. Det var jättelyckat!!

Idag jobb & sedan fullt hus med massa kompisar. Vi har suttit ute & ätit Carbonara & sen jordgubbar. Den äldsta har en kompis här som ska sova över.

Jag ska snart börja packa lite inför imorgon då vi sticker till landet efter jobbet. Det ska bli så skönt att komma iväg, bara familjen + morfar. Jag & dottern har bestämt att införa som tradition, att alla måste bada till midsommar oavsett väder..... Vi får väl se hur det går med det, min man är nämligen världens badkruka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0