Nu är det som vanligt igen!

Igår tittade jag ganska mycket på bröllopet mellan Victoria & Daniel. Tidigare i veckan när folk frågade om jag skulle kolla och så, sa jag att det vet jag inte, jag får se. Jag tyckte inte att det verkade så roligt, men när jag väl började kolla kunde jag knappt sluta. Dom verkar så oerhört kära i varann Victoria & Daniel & jag grät nästan hela tiden.... Vilket otroligt vackert par & vilket fint tal Daniel höll, helt otroligt! 

Igårkväll hämtade jag famljen på Arlanda. Skönt att dom är hemma, nu är det som vanligt igen!

Idag har vi fixat ute, klippt gräsmattan, häcken & planterat de sista blommorna. Jag har varit & handlat & en av döttrarna har varit på kalas. Till middag åt vi tacos. Ja, det är som det brukar, fullt upp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0