Jag lever.....

& är tillbaka i verkligheten igen!! Har bara haft fullt upp som vanligt.....

Turkietresan var fantastisk, förstås! Våra dagar brukade se ut som följande: Frukost på balkongen c:a 9.30 och efter det gick vi ner till stranden. Lunch c:a 13.00 & sen solade vi igen. På eftermiddagen beställde vi alltid en varsin öl & åt lite Pringles chips, innan vi gick upp till hotellet igen. Dusch & Rosé eller vin med oliver & smått & gott på balkongen & sen gick vi till nån trevlig resturang & åt middag. Det blev faktiskt en del "party" på kvällarna också, med mycket dansande..... Hur kul som helst!   Ja, det låter väl inte så tråkigt!?

28 kg vägde resväskan hem by the way;-) Dom var ganska tuffa med en del vid incheckningen, men vi slapp böter som tur var!

Shopping blev det också en hel del. Jag köpte en ursnygg svart Adidasoverall som satt som en "smäck" på mig;-)
Så kul att det finns kläder i MIN storlek nuförtiden! Väskor, handdukar, skor & en del till barnen köpte jag också.
Fick en hel del komplimanger under veckan & det gör mig så glad, nu känner jag mig som "mig själv" igen.

Har nu jobbat denna vecka & det känns inget kul alls! Måste hitta något annat......

Ikväll har vi varit på en studentmottagning. Mycket god mat & jättetrevligt!


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker att du har haft en otrolig resa bakom dig och jag har precis hittat din blogg då jag inväntar svar från en läkare om jag får göra en GBP. Skulle vara roligt om man kanske kunde få kontakt med dig, och då jag har förstått att du inte vill röja din identitet i bloggen, vilket jag respekterar. Jag känner inte dig, så därför hoppas man väl på en liten kontaktchans :D.



Härligt kämpat!

2010-06-03 @ 23:17:59
Postat av: Lotusblomman

Halloj! Va kul att du hittat hit! Ja,du vet ju redan att jag vill vara lite "hemlig", men jag har ju din mailadress, så jag kanske kan maila dig privat. Lotusblomman

2010-06-06 @ 21:29:44
Postat av: Stina

Absolut, det kan du göra :)

2010-06-07 @ 15:16:48
Postat av: Stina

Ja det får du gärna göra :)

2010-06-07 @ 15:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0