Förlåt,jag är bedrövlig!!

Jag har varit skitdålig på att uppdatera på sistone, så jag ber om ursäkt för det!! Jag har haft mycket på jobbet, men den här veckan har faktiskt känts lite roligare, än vad det har känts på länge!

Efter ridningen häromdan, stannade vi kvar ett gäng mammor & barn & fikade ihop, eftersom det var säsongsavslutning.

Igår var jag ute & "jagade" lite grejer till skolavslutningen, skor till dottern bl.a.

Har fixat kort till fröknarna & så får dom en varsin flaska god rosé.

Jobbade sent idag & var sen en snabbis på IKEA. Har även tvättat & strukit. Jag ska vara ledig imorgon för att vara med på skolavslutningen. Tyvärr, verkar det som om att det ska bli uselt väder, men jag håller tummarna för att solen ska skina.

Jag har precis "klickat" hem två par skor från nätet. Ska lägga ut bilder sen, så ni kan kolla vad ni tycker om dom!

Nu är det sängdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0