Lördag

Satt ute på altan hela kvällen igår. Passade också på att ta ett fotbad & måla naglarna. Jag & äldsta dotter svepte in oss i filtar när det blev lite kyligare & satt sedan & pratade bara hon & jag, länge! Det var mysigt!

I morse vaknade jag först av alla & kunde inte somna om. Låg & läste en stund & gick sen upp vid 8.15 & förberedde matsäck m.m. När vi sen hade ätit frukost stack vi ner till badet. Premiärbad idag & det var riktigt varmt. Nuförtiden dyker jag i, det var ju aktuellt för två år sen......  Tyvärr var vi tvungna att dra oss hemåt redan vid 14.15 för barnen skulle till barnvakten & vi ska nu göra oss snygga inför kvällens fest ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0