Det luktar så gott..

...när man grillar. Det luktar sommar på nåt sätt. Vi grillar ju iofs även vintertid, men det hör ju framförallt sommaren till tycker jag. Igår badade vi hela dagen, handlade & sen blev det en härlig grillkväll. Några åt Entrecote & jag år fläskfilé. Jag föredrar fläskkött framför nöttkött. Vi hade goda såser, majskolv, halloumi & tomatsallad med mozzarella till. Och ett gott rött vin förstås. Till efterrätt åt vi jordgubbar & glass.

Idag har vi badat som vanligt. Det gäller att passa på, snart tar det fina vädret slut. Duschade sen & åkte till Nynäs & käkade i hamnen. Rökt lax med färskpotatissallad & räkor. Mums! En verkligt fin kväll.

Nu är det dags för fotbad ute på altan & sen ska jag måla naglarna.

                   Det blir en ceriserosa färg denna gång!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0