4 days left....

...and then my vacation begins!!!  Excellent!! 

Festen i helgen var väldigt lyckad. Jag fick beröm av folk  som tyckte jag var smal & snygg, alltid lika kul!! Det är sån skillnad på att gå på fest nuförtiden, för nu kan även jag hitta fina kläder att ha på mig, "tält-avdelningen" har ju rätt begränsat utbud av coola festkläder, kan man ju konstatera utan att överdriva!

Dessutom var jag inte så bakis på söndagen, så det innebar ännu en dag på stranden. Kom ner rätt sent iofs för jag åkte en sväng först för att köpa presenter till dottern, som fyller år imorrn.

Det är det också skillnad på nu, berusningen alltså. Jag blir lättare berusad fort nu, men sen blir jag nykter rätt fort också. Jag blir inte heller så bakis längre som jag ofta blev förut!? Skönt iofs, men jag kan ofta bli lite "avslagen" när alla andra liksom blir mer & mer "glada" under kvällen.....

Nu ikväll har jag handlat & bakat. Är skittrött & ska nu tvätta av mig & lägga mig i soffan en stund.

Kommentarer
Postat av: johanna

hej



jag måste bara få tillägg om det där m,ed drickadet..precis så är det när jag dricker..förut vart jag verkligen sjuk dasgen efter stt ha druckit rödvin men nu går det hur bra som helst..märkligt :) ha en bra semester..kramkram J

2010-07-11 @ 09:40:52
Postat av: Lotusblomman

Ha en bra semester du med! Kram, Lotusblomman

2010-07-12 @ 12:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0