1 day left

Nu är det torsdag kväll & efter jobbet imorgon, börjar min ledighet på 4 veckor. Nice!

Jag har varit bedrövlig på att uppdatera här, jag vet, men som vanligt drar dagarna bara iväg! Vi har haft kalas hemma för 10-åringen, det var jättetrevligt. Tyvärr har jag ju jobbat varje dag nu när det har varit fint väder & jag hoppas innerligt att det fina vädret inte tagit slut nu.....

Nu ikväll var mannen först nere med barnen & tog ett "kvällsdopp, sedan har vi grillat & suttit ute på altanen med ett glas vin & snackat. Några kompisar kom förbi en stund också. Härinne är det varmt som en bastu, men jag vägrar att klaga. Antagligen åker vi till landet redan imorgon, men vi får se!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0