Söndag kväll

Igår köpte jag ett par gråa jeanstights på VILA. När jag var i affären & expediten skulle ge mig ett par att prova, tittade hon på mig, för att kolla vilken storlek jag skulle ha, & sen sa hon att antingen small eller medium borde passa. Helt sjukt, för ett år sen hade det inte funnits några i min storlek överhuvudtaget..... Nu blev det att par M iofs, men det är ju helt fantastiskst!

Jag tog mig faktiskt i kragen idag & rensade undan en del kläder, det är dock mycket kvar, men jag får ta lite i taget. Två Ikea-kassar blev det iallall & dom ska jag ge till syrran. Har även tvättat alla stolsdynor till köksstolarna. Ett varmt bad hann jag med innan middagen, som idag bestod av ost & skinkschnitzel, pessad potatis, stekt halloumi & tomat & avokadosallad. Jättegott! Sitter nu i soffan & tittar på Kalenderflickorna, efter det är det sängdags. Kommande vecka är det mycket inbokat, pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0